Cât costă ca povestea unora să devină realitatea din viața altora?

Reportajul Recorder, realizat săptămâna trecută, ne arată ceea ce intuiam cu toții cu privire la felul în care unele partide folosesc banii publici pentru propria publicitate. Un fel de ”mic secret pe care îl știe toată lumea.”

Cătălin Drulă și-a exprimat îngrijorările într-un comunicat de ieri, despre cât de ușor se cumpără bunăvoința editorială. Prezentatorul care trebuie, în mod normal, să fie obiectiv întoarce toată situația în favoarea invitatului de partid cu care are contract de milioane. Oamenii iau drept adevăr, neștiind ce înțelegeri se ascund în spatele culiselor, tot ceea ce li se prezintă în emisiuni. Așa se creează panică, dezinformare, dar și iluzii despre viitor. Așa conduc unii România de 32 de ani încoace, cu fanfară din partea televiziunilor, în timp ce țara rămâne, de fapt, în urmă.

Am fost și vom rămâne singurul partid care alege să prezinte oamenilor lucrurile exact așa cum sunt ele, cu bune și rele, cu cifre și exemple. Pentru noi transparența este un principiu de neprețuit prin care respectăm cetățenii și banii publici.

Inapoi