Noile legi ale educației nu repară vechile probleme ale sistemului de învățământ

Odată cu Legile Educației puse în transparență publică de către Minister, noi am început discuțiile de analiză a conținutului, deoarece „interesul național” îl reprezintă viitorul și dezvoltarea elevului, nu instituții, comisii, consilii, centre naționale stabilite de Ligia Deca în forma actuală a legilor propuse.

Am petrecut ultimele zile în dezbateri cu colegii din grupul de lucru pe învățământ.

Aceste noi proiecte nu repară problemele actuale din sistem, pentru că aceste probleme nu au fost, de fapt, identificate de la începutul scrierii legilor. Mai mult, se complică întregul proces de admitere, dar și de finalizare a studiilor liceale și probele de bacalaureat.

Vom continua să dezbatem și împreună cu toți actorii relevanți și interesați de subiect. Dacă vreți să vă implicați în procesul de scriere a amendamentelor, vă rog să îmi scrieți.

Inapoi