Veșnica pomenire a digitalizării educației românești

După doi ani de învățământ în pandemie, ministrul Educației a catalogat școala online drept ”un dezastru”, fără a se mai uita măcar o dată în urmă la ceea ce a mers prost și de ce. Este mult mai ușor să dai vina pe școala online decât să admiți că profesorii nu au fost (și încă nu sunt) pregătiți pentru utilizarea tehnologiilor și a internetului.

Tocmai greutatea cu care țara noastră a reușit să își țină orele în mediul online este marele semnal de alarmă că nu putem să mai batem pasul pe loc, în plină eră a dezvoltării digitale.

Ministerul nu vede însă, nicio grabă și lasă formarea profesorilor pentru pedagogia digitală pe mai târziu, în 2023, cu aprecierea că vom avea 100.000 de cadre didactice specializate la sfârșitul anului 2024.

Va mai resista sistemul de învățământ până la marele upgrade? Vor mai răbda profesorii, părinții, elevii, în aceleași condiții?

Inapoi